امروز :
جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

فراخوان آموزش حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمد مشاک، دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه امیرالمؤمنین (ع)  از آموزش حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه خبرداد و بیان داشت: معاونت امور جوانان هلال احمر خوزستان در نظر دارد، در راستای نذر مذهبی پویش چلچراغ اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی جهت آماده سازی افراد برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته حفظ و ترجمه مفاهیم صحیفه سجادیه نماید.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) در خصوص پویش چلچراغ عنوان داشت: این پویش توسط سازمان هلال احمر در کشور راه اندازی شد که معاونت جوانان این سازمان در هر استان با انجام 40 فعالیت توسط اعضای کانون هلال احمر در سراسر کشور ثواب آن به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه می کند.

مشاک  در خصوص آموزش های حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه افزود: هرساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش معاونت قرآن و عترت آزمونی تحت همین عنوان برگزار می کند، علاقه مندان این طرح می توانند با فراگیری آموزش های لازم جهت شرکت در این آزمون آماده شوند.

وی ادامه داد: علاقه مندان در مرحله نخست با مراجعه به سایت قرآن و عترت https://quranedu.ir/ در رشته فوق ثبت نام کنند، سپس می توانند در کلاس های آموزشی این معاونت در پیام رسان واتساپ شرکت نمایند.

 دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به مزایای نام نویسی و شرکت در این فراخوان تصریح کرد: یادگیری قطره ای از دریای معرفت صحیفه سجادیه، سرمشق گیری جوانان از قلم معصوم (ع)، اعطای مدرک معتبر در صورت شرکت و قبولی در آزمون سراسری قرآن و عترت، اعطای لوح تقدیر و جوایز نفیس توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مزایای شرکت در این طرح است.