امروز :
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

حضور اکثر دانشجویان در کلاس های مجازی دانشگاه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد:
اکثر دانشجویان در کلاس های مجازی دانشگاه حاضر شدند.

. جناب آقای شیشه بر گفت: بعد از تعطیلی کلاس های حضوری، از تاریخ 5 اسفند کلاس های مجازی در بستر فضای مجازی (سروش،ایتا،واتس آپ) و همچنین سامانه LMS شروع و در هر درس 6 جلسه در بستر فضای مجازی،6 جلسه در سامانه  LMS  و 3 جلسه به صورت حضوری برگزار گردید و حضور دانشجویان در کلاس های مجازی نسبتا خوب بود و حدود 70% دانشجویان در این کلاس ها حاضر شدند هر چند در ابتدای امر به دلیل سرعت پایین اینترنت دانشجویان دچار مشکلاتی شدند که با اضافه کردن سرور و افزایش سرعت اینترنت،تلاش شد تا این مشکل تا حدودی کاهش پیدا کند.
.

وی در ادامه در رابطه با زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری گفت: امتحانات واحد خواهران از 31 خرداد ماه و امتحانات واحد برادران از تاریخ 14 تیرماه شروع خواهد شد و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت البته اساتید میتوانند از حضور و غیاب،امتحانات مستمر و امتحانات تستی جهت اعلام نمره نهایی استفاده کنند و نمره نهایی کاملا در اختیار اساتید است.

 

مدیر آموزش در پایان یادآور شد در صورت ادامه دار بودن وضعیت بحرانی کرونا در ترم بعد، کلاس های درس همچنان به صورت غیرحضوری و در سامانه LMS ادامه پیدا خواهد کرد