امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

جلسه دفاع دو تن از دانشجویان کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث برگزار شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، جلسات دفاع دو تن از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

 

 

براساس این گزارش، سید عبدالمجید حسینی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث از پایان نامه خود با موضوع «بررسی تطبیقی مقامات رسول اکرم(ص) با سایر انبیای الهی در قرآن کریم» دفاع کرد.

در این جلسه دفاعیه، دکتر ناصر سودانی به عنوان استاد راهنما، دکتر مطوری و حجت الاسلام دکتر فاطمی نژاد به عنوان اساتید داور و حجت الاسلام غبیشاوی به عنوان استاد مشاور حضور داشتند.

 

 

پس از این جلسه، جلسه دفاعیه خدیجه لویمی اصل دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث با موضوع «تبیین شکوه های امیرالمؤمنین(ع) از برخی یاران در نهج البلاغه» برگزار شد.

در این جلسه دفاعیه، دکتر ناصر سودانی به عنوان استاد راهنما، دکتر مطوری و حجت الاسلام دکتر فاطمی نژاد به عنوان اساتید داور و حجت الاسلام حسینی فرد به عنوان استاد مشاور حضور داشتند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام حسینی، مدیر پژوهش و رضا شیشه بر، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی به نمایندگی از معاونت پژوهشی و معاونت آموزش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در این دو جلسه دفاعیه حضور یافتند.