امروز :
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

فعالیت های ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان دانشگاه امیرالمومنین

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، قائم مقام و مسؤولان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با حضور در ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان تحت اشراف آیت الله موسوی جزایری بار دیگر آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در عرصه های مختلف اعلام کردند.

براساس این گزارش، دبیر ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان، حجت الاسلام حبیب پور ضمن استقبال از این همکاری طی نشستی کاربردی، نحوه حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را در جهت افزایش معنویات و روحیه مقاومت مردم آسیب دیده و همچنین امداد رسانان مردمی، گروههای جهادی، سازمانها و نهادهای شرکت کننده در همیاری به سیل زدگان با استفاده از ظرفیت های دانشگاه به توافق رسیدند.

لازم به ذکر است، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس فتاح با استقبال آیت الله موسوی جزایری در ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان حاضر و نشست مشترکی را با مسؤولان این ستاد انجام داد.

 

گفتنی است، ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) که فعالیت خود را از همان روزهای اولیه شروع سیلاب، آغاز کرده بود، در ادامه فعالیت های خود از محل اسکان سیل زدگان شهرستان حمیدیه در اردوگاه شهید غلامی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با مشکلات مردم مستقر در این اردوگاه آشنا شدند.

طی این بازدید، فرمانده اردوگاه شهید غلامی، سرهنگ نادری با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و نیز مشکلات موجود، برای رفع آنها درخواست مساعدت کرد که با قول پیگیری با جدیت و فوریت از سوی مسؤولان ستاد دانشجویی و دانشگاهی کمک رسانی به سیل زدگان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز همراه شد.