امروز :
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

کمیته رسیدگی به امور سیل زدگان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تشکیل شد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، نشست رسیدگی به امور سیل زدگان استان خوزستان در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با حضور قائم مقام و مسؤولان این دانشگاه برگزار شد.

دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، سال جدید و موالید شعبان المعظم، اظهار داشت: حادثه ناگوار سیل که گریبان گیر اغلب استان های کشورمان شده است، همه آحاد جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است و موجی از نگرانی و ناراحتی را در میان آحاد مختلف مردم و مسؤولان به وجود آورده است.

 

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ابراز داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز بنا دارد که کمک هایی از قبیل نقدی و غیرنقدی را در مناطق سیل زده استان خوزستان به عهده بگیرد و این امر خیر و خداپسندانه را به عنوان یک وظیفه برای خود احساس می کند.

این مقام مسؤول با اشاره به نحوه کمک رسانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به سیل زدگان، بیان داشت: توزیع اقلام بهداشتی، غذایی و نیز بسته های فرهنگی در اولویت های کمک رسانی مجموعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به سیل زدگان در خوزستان خواهد بود.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد شد در این هفته اساتید و نخبگان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به مناطق سیل زده برای التیام آلام مردم آسیب دیده و رنج کشیده حضوری هماهنگ شده و فعال در قالب رسیدگی به امور فرهنگی و کمک رسانی های متنوع، داشته باشند.

وی در پایان ضمن دعوت از دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان، اظهار داشت: غرفه کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان روبروی درب ورودی دانشگاه تا دو روز آینده برپا خواهد شد و همشهریان عزیز می توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان عزیز خوزستانی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

لازم به ذکر است، در این جلسه اعضای کمیته رسیدگی به سیل زدگان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ در پایان نیز، حجت الاسلام مصطفی حریزاوی معاون فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، مسؤول رسیدگی به امور سیل زدگان از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) معرفی و انتخاب شد.

گفتنی است، اعضای این کمیته که از سوی قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) انتخاب شدند، موظف هستند به صورت شبانه روزی در حد توان خود به یاری سیل زدگان بشتابند و همکاری لازم را با مسؤول رسیدگی امور سیل زدگان دانشگاه داشته باشند؛ البته این کمیته با هماهنگی ستاد مرکزی کمک های مردمی و گروههای جهادی که از سوی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مؤسس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تشکیل شد، فعالیت خود را شروع خواهد کرد.