امروز :
پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :

جلسه اداری دانشگاه با حضور دکتر سودانی قائم مقام دانشگاه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (ع)، جلسه اداری دانشگاه که به صوت ماهانه در سالن جلسات برگزار می گردد روزچهارشنبه مورخ 18 تیرماه  با حضور قائم مقام و معاونین دانشگاه برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه دکتر سودانی قائم مقام محترم دانشگاه،با قرائت نامه دریافتی از سوی وزارت عطف با موضوع تکمیل اطلاعات مورد نیاز سامانه hes، از تمامی معاونت ها درخواست کردند تا اطلاعات مورد نیاز و به روز شده خود را در اختیار آقای حزباوی،مسئول سامانه قرار داده و ایشان تا پایان تیرماه این اطلاعات را با نظارت مهندس قوچانی وارد سامانه کنند و در صورت نیاز با سرکارخانم میرزایی نماینده وزارت در سامانه hes و همچنین آقای ساکی کارشناس سامانه hes تماس گرفته شود و ایرادات و اشکالات سامانه مرتفع گردد.

در بخش دوم جلسه در رابطه با تشکیل کمیته انضباطی دانشگاه اعضای جلسه به بحث و گفت و گو پرداختند و مهندس قوچانی به عنوان مسئول کمیته انضباطی اداری، آقای خوانساری به عنوان مسئول کمیته انضباطی آموزشی_ دانشجویی و،حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی _اخلاقی و جناب آقای فاضلی به عنوان کمیته امنیتی دانشگاه منصوب شدند.

 

همچنین مقرر شد حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی موضوع برگزاری دوره های مجازی را پیگیری و مدیریت دانشگاه را در جریان نتیجه اقدامات انجام شده قرار دهند