امروز :
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :

فعالیت کارگاه های تولید ماسک و دستکش دانشگاه امیرالمؤمنین (ع)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمومنبن (ع)، با اشاره به شیوع کرونا و نیاز مبرم جامعه مخصوصا قشر محروم به مواد بهداشتی از جمله ماسک و ژل ضدعفونی کننده بسیج دانشجویی دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اداری دانشگاه اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و ژل ضدعفونی کننده در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری کرد.

محمدجواد داودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک در مسجد امام خمینی(ره) شهرک آغاجاری و با حضور تنی چند از بانوان به فعالیت می پردازد، عنوان داشت: در این کارگاه روزانه 500 عدد ماسک توسط هشت بانوی خیر تهیه می شود، بانوان حاضر در کارگاه با چرخ خیاطی های خود به تولید ماسک مشغول هستند. وی با بیان اینکه کارگاه تولید دستکش و محلول ضدعفونی کننده از هفته جاری و با ظرفیت تولید روزانه هزار دستکش و هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در دانشگاه امیرالمؤمنین راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون تولید محلول ضدعفونی کننده و دستکش در مسجد امام خمینی(ره) شهرک آغاجاری با حضور آقایان(10 نفر) انجام می شود.
مسؤول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین گفت: توزیع دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی کننده با توجه به تصمیم گیری های قرارگاه شفا و بسیج دانشجویی میان نیازمندان خواهد بود.

گفتنی است قسمتی از هزینه های این کارگاه توسط خیرین جمع آوری شد و عزیزانی که تمایل به اهدای کمک های نقدی خود به این کارگاه دارند می توانند از طریق شماره کارت زیر هدایای نقدی خود را پرداخت کنند. 6274121193046646 به نام محمد امین فلیح نژادیان