قیام مردم اهواز علیه آشوب گران خیابانی

چاپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (ع)،مردم اهواز در راستای تجدید بیعت با ولایت فقیه و اعلام برائت از آشوبگران خیابانی امروز شنبه مورخ 2 آذر98 با حضور خود راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در اهواز از ساعت 9:30 صبح امروز در میدان مولوی تجمع کرده و سپس به سمت خیابان سلمان فارسی  حرکت کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند و از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری حمایت کردند.

 

 

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سخنانی با تشکر از مردم ولایت مدار اهواز اظهار کرد: این حضور پرشور به معنای رضایت کامل از اوضاع نیست، در همین قضیه بنزین، مسؤولان می‌توانستند با تدبیر بهتری کار را انجام دهند تا به مردم فشار وارد نشود.

وی با بیان اینکه هرگاه خواستیم به صورت میدانی و در خیابان مطالبه‌ای کنیم دشمن از آن سوءاستفاده کرد، افزود: مسؤولان در کل کشور موظفند فضایی ایجاد کنند که مردم بتوانند مطالبات خود را به صورت صحیح مطرح کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی بود، گفت: حمله به قرآن، مسجد و حوزه علمیه و به آتش کشیدن آنها برای اعتراض نیست بلکه آنها به دنبال انتقام از اسلام هستند.

 آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های خوزستان  و رئیس هیئت امنای دانشگاه امیرالمومنین (ع) سخنران دوم مراسم بودند.

ایشان  ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم اهواز و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان استانی در زمینه کنترل بازار داشتیم آنها به ما قول هایی دادند و ما هم از آنها می خواهیم که با نظارت و بازرسی اجازه سو استفاده از گرانی بنزین را به احدی ندهند.

آیت الله موسوی جزایری  همچنین خطاب به مسئولان قضایی استان گفتند که با کسانی که به بهانه گرانی بنزین قصد دارند قیمت کالاهای ضروری را بالا ببرند و به مردم فشاور وارد کنند برخورد کنند و راه های تخلف این افراد را ببندند.

 

در انتهای مراسم قطعنامه ای جهت محکوم کردن اقدامات خرابکارانه فتنه گران خوانده شد.