امروز :
سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

پیام تبریک قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (ع) ، دکتر سودانی قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) به مناسبت  آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس  پیامی صادر کرد.

 

پیام دکتر سودانی به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس  به شرح زیر می باشد:

 

هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
این ایام که شایسته است آینده‌سازان میهن اسلامی با تجدید میثاقی مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه امیرالمومنین (ع)، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.

 اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به طلایه داران علم، فرهنگ و ادب اعم از اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دانشگاه و دانشجویان، به ویژه دانشجویان جدید الورود که به تازگی به خانواده دانشگاه امیرالمومنین (ع)  پیوسته اند صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه ی این عزیزان سعادت دنیا و آخرت را مسئلت می نمایم .

امید که به فضل الهی سال تحصیلی جدید، همواره سرآغازی دوباره برای پویایی و رشد فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی توام با شکوفایی فرهنگی و معنوی و پیشرفت چشمگیر دانشگاه تفرش در عرصه های گوناگون باشد.

 

 

 

/پایان/