امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (ع) پیرو تجمع غیرقانونی درب دانشگاه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

پیرو تجمع غیرقانونی تعدادی انگشت شمار با حمل پلاکاردهای محتوی شعارهایی علیه  دانشگاه امیرالمومنین (ع)با ادعای  طلب مالی پیمانکار ساختمان از دانشگاه به اطلاع می رساند:

بنابر توضیحات مسئول سابق عمرانی دانشگاه، موضوع در چند سال گذشته از طریق شکایت مدّعی ، علیه یکی از کارکنان سابق دانشگاه ( مسئول عمرانی  سابق دانشگاه) که با او نیز اختلافات شخصی مالی غیر مرتبط با دانشگاه داشته، مورد رسیدگی قرار گرفته و دادگاه با بررسی مدارک و مستندات پرداختی‌ها  و انجام کارشناسی حکم به عدم صحت ادعا و بطلان آن صادر کرده است.

لهذا  برای تنویر افکار عمومی به دلیل آنکه طرح موضوع در فضای مجازی به صورت یک طرفه موجب تشویش افکار عمومی و به زیر سوال بردن حیثیت دانشگاه و روحانیت معزز و خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان و فرصت طلبان و بدخواهان شده است، دانشگاه حق قانونی خود می داند از طریق مراجع قضاییموضوع را پیگیری نماید. دانشگاه امیرالمومنین (ع) بر این باور است که محل رسیدگی به دعاوی حقوقی،محاکم قانونی است و نه کف خیابان و با شیوه های جنجالی و اهانت آمیز که سبب هتک حرمت دانشگاه و سوء استفاده دشمنان  گردد.

مسئول سابق عمرانی  دانشگاه نیز طی تماسی آمادگی خود برای ارائه مدارک و مستندات پرداختی ها و پاسخگویی به این ادعا را اعلام کرده است.

 

 

روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (علیه السلام)